Logitech

Розширюємо горизонти:як зібрати команду, розкидану по всьому світу?

Сучасний бізнес адаптується до нових умов ринку. Якщо раніше перевагу віддавали класичній п'ятиденці з обов'язковою присутністю в офісі з 9 до 18, то сьогодні компанії активно налагоджують дистанційну зайнятість.

Чому віддалений формат роботи став таким популярним, як налагодити безперебійний процес команди, розосередженої по всьому світу, і які інструменти для цього потрібні? Розповідаємо в новому матеріалі.
ТОП-3 причини, чому віддалена робота - це гарна ідея

Кілька років тому компанії стали активно впроваджувати систему "плюшок" для залучення нових співробітників. Вигідні ціни на продукцію та послуги компанії, безкоштовна кава, смачне печиво і скорочена п'ятниця - це хороші бонуси. Їхня відсутність сьогодні вже поганий тон.

Після пандемії 2020 року до цього списку додався ще один "магніт". Тоді офісним співробітникам дозволили працювати з дому. Криза минула, але багато компаній зберегли за командою право на більш гнучкий графік роботи. Адже з'ясувалося, що в такого формату є чимало переваг.

  1. Найм працівників по всьому світу. Великі компанії борються за класних фахівців, які розосереджені в різних містах і країнах. Пропонуючи їм віддалену роботу незалежно від місця проживання, компанія отримує сильну перевагу перед своїми конкурентами.
  2. Оптимізація витрат. Дозволяючи співробітникам працювати з дому хоча б кілька разів на тиждень, компанія скорочує свої витрати. Це стає можливим завдяки відсутності необхідності орендувати великі офісні простори, оплачувати проїзні квитки та відрядження співробітникам. Крім того, вартість роботи дійсно сильних фахівців в інших країнах може бути нижчою.
  3. Зростання продуктивності. Згідно з дослідженням Perceptyx, люди швидко адаптувалися до роботи вдома. Лояльність і ефективність співробітників значно зросли внаслідок того, що в такому режимі вони менше втомлюються, заощаджують час на дорозі і можуть більше приділяти уваги собі та своїй родині.
До речі, аналітики впевнені, що слідом за переходом на "віддалену роботу" ринок очікує ще одна зміна - чотириденний формат роботи. Уперше дослідження про ефективність скорочення робочого тижня провели ісландські вчені. З 2015 по 2019 рік працівники працювали 30-35 годин на тиждень замість 40 годин - за ту саму оплату. З'ясувалося, що їхня продуктивність не тільки не впала, але навіть збільшилася. На думку самих співробітників, це стало можливим завдяки знайденому балансу між роботою та особистим життям.

Чому деякі компанії не раді новій тенденції?

Причини опору можуть бути різними. Наприклад, співзасновник Netflix Рід Гастінгс у своєму інтерв'ю Wall Street Journal заявив, що "відсутність можливості зустрітися особисто, особливо на міжнародному рівні, - це вагомий недолік".

Ще одна причина - невдалий досвід інших компаній. Або ж і зовсім небажання перекроювати усталені традиції. Це зрозуміло: все нове завжди сприймається з обережністю, помилки неминучі, має пройти час, щоб система стала на рейки. Але сучасний світ диктує нові правила, а отже, потрібно змінювати мислення і підхід до роботи.

Досвід відомих компаній підтверджує, що йти шляхом прийняття та розвитку нових тенденцій набагато ефективніше, ніж боротися з ними. Компанія Zapier налічує понад 200 співробітників, і всі вони працюють дистанційно. У штаті GitHub - дочірньої компанії Microsoft - 1200 співробітників із понад 60 країн світу. Не можна забувати і про таких гігантів, як Adobe, Amazon, Spotify, Google, Facebook, Airbnb, Automattic: вони теж активно впроваджують віддалені робочі місця та продовжують показувати всьому світу вражаючі результати.
“Ми довіряємо нашим співробітникам і даємо їм можливість самим формувати свою роботу, щоб вони могли досягти найкращих результатів", - генеральний директор Siemens Роланд Буш.

Як організувати роботу команди і з дому, і з офісу?

Недостатньо просто ухвалити рішення про переведення співробітників на віддалений або гібридний формат із відвідуванням офісу 2-3 рази на тиждень. Необхідно подбати про технічне забезпечення: комп'ютери, мікрофони, камери та софт.

Для успішної взаємодії всіх членів команди дистанційна робота має бути вбудована в структуру компанії. Найкращі рішення для цього пропонує Logitech - піонер у галузі виробництва техніки. Фахівці бренду провели десятки досліджень, щоб виявити основні "болі" та побажання бізнесу. Що дало змогу створити цілий арсенал інструментів, які допоможуть подолати простір та оптимізують віддалену роботу.

Так, одним із найважливіших процесів стало перенесення зустрічей і переговорів в електронне середовище. Найчастіше для цього використовують комплексні ВКЗ-системи: конференц-камери, відеобари, спікерфони. За даними Logitech і НАФІ, 52% компаній, обладнаних такими системами, використовують їх від 1 до 3 на тиждень, а чверть (24%) - від 4 до 7 разів на тиждень.

Чому вашому бізнесу потрібне обладнання Logitech? Давайте по порядку.

  1. Бренд об'єднує всі відомі нам інструменти для відеозв'язку в єдину екосистему. Це означає, що камера і гарнітура, наприклад, будуть коректно працювати один з одним. Не доведеться витрачати час на усунення технічних неполадок.
  2. Співробітники зі свого боку можуть сконцентруватися на виконанні робочих завдань, не відволікаючись на технічні нюанси. Налаштування та користування не вимагають специфічних навичок або допомоги IT-фахівців, а оновлення ПЗ доступне на сайті виробника абсолютно безкоштовно.
  3. Межа між роботою в офісі та вдома (або де завгодно!) фактично стирається. Відеокамери та гарнітури Logitech створюють відчуття реальної присутності команди завдяки приголомшливій якості картинки та зв'язку. Тільки уявіть: камери Logitech розпізнають фігури людей, людський голос і аналізують умови освітлення, автоматично масштабують зображення і коригують гучність звуку, нівелюючи фоновий шум.
  4. Демонстрація відмінного рівня зв'язку та використання передових технологій підкреслює високий статус і його відповідальне ставлення до справи. Це породжує захоплення і довіру - з таким бізнесом хочеться мати справу.
  5. Розроблені Logitech рішення дають змогу проводити онлайн-наради в приміщеннях будь-якого типу. Для малих переговорних кімнат ми рекомендуємо комплект Rally Bar Mini, для середніх - Rally Bar, для великих - Rally Plus. Колонки та мікрофони можна розташувати де завгодно, що дасть змогу розширити радіус охоплення. Варіанти кріплення також можна підібрати індивідуально під кожну кімнату.
  6. Продукти Logitech чудово взаємодіють з Mac та іншою технікою. Також пристрої мають вбудовані системи відеозв'язку: MS Teams, Zoom, Google Meet.

Крім відеоконференцзв'язку, Logitech пропонує багато периферійних пристроїв. Миші та клавіатури, презентатори, перехідники для пристроїв, док-станції, гарнітури та інше. Усе це допоможе стерти кордони між містами і країнами та налагодити якісний робочий процес.
Унікальна послуга від ASBC Ukraine: безкоштовне тестування продуктів Logitech

Іноді сумніви в правильності зробленого вибору змушують відступити, так і не спробувавши щось змінити. Ми пропонуємо не гадати, чи підходить вашому бізнесу те чи інше обладнання, а просто взяти і спробувати!

Офіційним партнером Logitech в Україні є ASBC. Компанія завжди йде назустріч корпоративним клієнтам і надає обладнання на безкоштовний тест. Ви і ваші співробітники зможете випробувати в справі будь-який демо-комплект Logitech, визначити технологічні потреби вашого бізнесу і розвіяти будь-які сумніви ще до покупки.

Щоб залишити заявку, зв'яжіться з фахівцями або залиште заявку на сайті.

Висновки

Керівники компаній можуть довго сперечатися, де мають працювати їхні співробітники - в офісі чи вдома. Але замість цього чи не краще запитати в них самих, чого вони хочуть? Усі люди різні, комусь потрібен колектив і енергійна атмосфера офісу, комусь - повна тиша і затишок домашньої обстановки. Хтось вимушено релокується, і відпускати першокласного фахівця через зміну місця проживання нерозумно.

Майбутнє за компаніями, які розуміють: попри важливість процесу, оцінювати потрібно результат. Нехай люди працюють звідти, звідки вони можуть принести максимальну користь.