|

Дізнайтеся, як наші клієнти досягають більшого.

Історії успіху наших клієнтів - це не просто відгуки, це джерело натхнення та мотивації для всіх, хто прагне підкорювати нові вершини та досягати висот у бізнесі. Дозвольте історіям інших стати джерелом вашого власного успіху!
IT
Банк
Медицина
Обслуговування
Освіта
© All Rights Reserved. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ОН"
Ідентифікаційний код юридичної особи 41258527
Юридический адрес: 03061, г. Київ, вулиця Газова, 30

Контактні телефони:
+38 044 392 07 55
+38 080 030 09 55
ASBC в інших країнах

Компанія ASBC надала клієнту MacBook Pro з розширеною конфігурацією і MacBook Air. Кастомні Mac оптимальні для дизайнерів, розробників і всіх тих, кому потрібна максимальна продуктивність. Легкі та портативні MacBook Air ідеально підходять для мобільних співробітників - тих, хто часто буває у відрядженнях, працює віддалено або просто активно переміщається офісом з ноутбуком на вазі - наприклад, HR-фахівців. У Uzum 50% офісних співробітників обирають Apple для роботи над проєктами.

Представники Uzum звернулися в ASBC із запитом оновити парк обладнання і підібрати пристрої, які підходять для вирішення завдань співробітників. Крім переваг самих пристроїв Apple, вибір техніки бренду також пов'язаний і з мотивацією персоналу.

Uzum - це великий IT-холдинг Узбекистану, який об'єднує маркетплейс, сервіс розстрочки, два банки і сервіс доставки їжі. У компанії працює понад 10 тисяч осіб. А послугами Uzum щомісяця користуються понад 10 млн жителів країни.

Альона Сенева, HR-директорка екосистеми Uzum:

— Якщо людина хоче працювати на Mac і отримує його, це підвищує професійну мотивацію та ефективність. І сприяє адаптації новачка на робочому місці.

— Ми обрали в якості партнера ASBC, тому що це офіційний ресселер Apple в Узбекистані з рішеннями для Enterprise-компаній. Постачальник оперативно реагує на наші запити й оперативно їх закриває. Якщо виникають технічні питання, ASBC завжди готова посприяти.

Дмитро Тен, молодший системний адміністратор Uzum:

Alif - одна з найбільших фінтех-компаній у Центральній Азії, яка надає фінансові послуги та пише власне програмне забезпечення. А також працює над проєктом з блокчейну і розвиває банківську сферу Узбекистану. Кількість унікальних клієнтів Alif в Узбекистані перевищує 1 млн осіб.

Крім екосистеми, стабільної роботи і високої залишкової вартості Mac, експерти Alif віддають перевагу техніці Apple за її безпеку і надійність.

Іскандар Рахімов, Team Lead Alif Tech:

— Оскільки Alif - фінтех-компанія, то ми зобов'язані виключити будь-які ризики, які можуть спричинити фінансові втрати. І Apple допомагає в цьому.

— Ми працюємо з ASBC, тому що компанія надає нам технічну підтримку. Ми в будь-який момент можемо звернутися з питанням і швидко отримати відповідь. Якщо нам потрібні нові пристрої, то ASBC привозить їх точно в строк. Плюс прозорість угоди: гарантія, конкурентна ціна, легка оплата, резюмує Іскандар Рахімов.

Впровадження Rally Bar дало змогу співробітникам Crunchyroll ефективно працювати в гібридному форматі: підтримувати бездоганний зв'язок з міжнародною командою стало набагато комфортніше.

Відеоконференції - невід'ємна частина робочого дня співробітників Crunchyroll. І за допомогою обладнання для переговорних кімнат від Logitech ми вивели ефективність відеозустрічей на новий рівень.

Міжнародна організація Crunchyroll - незалежне спільне підприємство американської Sony Pictures Entertainment і японської Aniplex. Компанія підтримує мистецтво аніме заради відданих фанатів по всьому світу, забезпечуючи потокове мовлення фільмів і серіалів. Офіс Crunchyroll у Кишиневі є найбільшим за межами США і третім за величиною у світі.

ASBC запропонувала Crunchyroll обладнання для конференц-залів з чудовим співвідношенням ціни та якості - відеобари Rally Bar від Logitech. У них чудові оптика і звук, а також зручне управління через вбудовану технологію штучного інтелекту. Дзвінки з Rally Bar такі ж природні та продуктивні, як спільна робота віч-на-віч. Крім постачання комплектів ASBC забезпечила технічну підтримку для підтримки стабільної роботи пристроїв.

Реалізація проєкту із закупівлі MacBook значно підвищила лояльність і продуктивність співробітників Simpals: вони отримали пристрої, що відповідають їхнім професійним обов'язкам. А також дозволила знизити плинність кадрів: задоволення потреб стало ключем до підвищення лояльності персоналу. Частка пристроїв Apple в компанії склала 95%.

Група компаній Símpals є лідером на ринку інтернет-реклами в Молдові. Основними напрямками діяльності Símpals є: інтернет-сервіси, інтернет-реклама, 3D-анімація та спортивні заходи.

Simpals обрали ASBC як постачальника кастомізованих MacBook - моделей з розширеною конфігурацією, які збираються спеціально під завдання фахівців.

ASBC має значний досвід в IT-індустрії, тож ми розпочали співпрацю з глибокого аналізу процесів, виявили ключові потреби співробітників і запропонували Simpals вигідні умови для купівлі.

Фінансові послуги Trade-in (передача старої техніки в залік вартості нової) і BuyBack (зворотний викуп техніки після закінчення її терміну амортизації). Це дало змогу істотно знизити витрати, оптимізувати бюджет і уникнути проблем зі зберіганням, утилізацією старих пристроїв.

Швидке постачання СТО MacBook: затребувані конфігурації зберігаються в нас на складі, тому клієнту не потрібно чекати на стандартні 6-8 тижнів і ставити на паузу бізнес-процеси або заморожувати кошти.

Інтеграція передових рішень від Logitech у робочий процес IT Garage дала змогу поліпшити якість відеозв'язку та підвищити продуктивність команди. Кількість успішних і безперебійних зустрічей з Logitech Rally Bar збільшилася на 50%.

IT Garage - міжнародна фінтех-компанія з офісом у Тбілісі. Її місія - створення сучасного та ефективного IT-ландшафту для своїх клієнтів.

IT Garage потребувала обладнання для відеоконференцзв'язку, яке дозволило б оптимізувати використання робочого часу і звести нанівець технічні помилки під час переговорів.

ASBC провела детальний аналіз гібридного формату роботи IT Garage. Виявила ключові потреби різних відділів, визначила частоту й особливості онлайн-переговорів. А потім запропонувала рішення, що максимально підходить під завдання співробітників і розміри переговорних кімнат IT Garage.

Ми оснастили 7 конференц-залів обладнанням Rally Bar від Logitech. Пристрої цього бренду оснащені функцією автоматичного фокусування камери й оптимізації світлового балансу, а також якісним звуком із шумозаглушенням.

Ми навчили персонал, як використовувати рішення Logitech з платформами Microsoft, Zoom і Teams.

Встановили та налаштували обладнання.

Здійснили технічну підтримку.

Завдяки співпраці з ASBC компанія SoftConstruc поліпшила ефективність бізнес-процесів. З ABM і Jamf керувати великою IT-інфраструктурою стало простіше, підвищилася безпека даних. А завдяки програмі лояльності збільшилася задоволеність співробітників. Усе це дало змогу мотивувати персонал і підвищити імідж компанії на ринку.

SoftConstruct - це IT-компанія з офісом у Єревані, яка спеціалізується на багатопрофільному програмуванні.

SoftConstruct звернулися до ASBC як до офіційного реселлера Apple у Вірменії із запитом на поставку кастомних моделей MacBook найближчим часом.

Ми проаналізували пріоритети компанії до технічного парку та логістики й запропонували найбільш оптимальні моделі з розширеною конфігурацією.

Швидко доставили необхідні пристрої. ASBC заздалегідь замовляє затребувані конфігурації CTO MacBook і зберігає їх у себе на складі. Вони завжди доступні до замовлення, щоб компанії не зупиняли робочі процеси через довге очікування техніки.

За бажання клієнта організовуємо навчання по роботі з Mac для персоналу: представляємо можливості для роботи та розповідаємо про фішки macOS.

Впровадили в наявну інфраструктуру компанії Apple Business Manager (АВМ) для безпечного управління корпоративними пристроями. Інтегрували MDM-рішення JAMF для віддаленого управління, налаштування та захисту корпоративної техніки і даних.

У рамках програми лояльності запропонували спеціальні умови для співробітників SoftConstruct, які дозволяють вигідно купувати девайси Apple.

Поліпшення технічної інфраструктури Munich Ventures підвищило мотивацію співробітників і призвело до зниження плинності кадрів на 30%. А також надало компанії конкурентну перевагу під час найму нових фахівців. Оновлення технічного оснащення підвищило продуктивність і дало змогу збільшити виручку. А завдяки співпраці з ASBC компанія змогла домогтися всього цього без значних фінансових вкладень: ми запропонували ексклюзивну послугу лізингу.

Munich Ventures - компанія, яка розробляє програмні рішення та створює висококваліфіковані технічні команди для стартапів.

Не буває однакових клієнтів. Тому, щоб задовольнити потреби та очікування клієнта, важливий індивідуальний підхід. Мета Munich Ventures полягала в купівлі преміальної техніки високої якості, але при цьому без значних фінансових вкладень.

ASBC запропонувала компанії парк пристроїв MacBook та інтерактивні панелі Prestigio MultiBoard для переговорних кімнат. Усе це дало змогу поліпшити технічну інфраструктуру Munich Ventures.

Індивідуальні умови для постачання техніки Apple.

Послугу підмінного фонду для безперервної роботи персоналу навіть у разі ремонту обладнання.

Програму лояльності для співробітників Munich Ventures, яка передбачає вигідні умови на купівлю техніки Apple в магазинах iSpace.

Організували навчання для персоналу на тему роботи з macOS, фішок екосистеми Apple і можливостей кастомізованих MacBook.

Мы предоставили:

Доставили та встановили інтерактивні панелі Prestigio MultiBoard.

ASBC запропонувала для співробітників Playtika перехід на високопродуктивні ноутбуки MacBook Pro. Це рішення дало змогу значно підвищити комфорт і продуктивність роботи співробітників, скоротивши кількість технічних проблем і звернень до IT-support. Згідно з дослідженням Jamf, лише 5% співробітників на MacOs потребували техпідтримки порівняно з 40% серед користувачів PC.

Playtika Holding Corp. - ізраїльська компанія цифрових розваг, лідер у розробці та публікації мобільних ігор. У 2021 році Playtika мала понад 35 мільйонів активних користувачів на місяць.

Playtika зіткнулася з необхідністю оптимізації використання технічних ресурсів і зниження звернень до сервісних центрів. Використання персональних комп'ютерів викликало затримки в роботі, стрес для співробітників і додаткові витрати на технічну підтримку.

ASBC надала зручний і безкоштовний кабінет в Apple Business Manager (ABM), інтегрований із програмним забезпеченням Jamf. Jamf - це спеціалізоване рішення для управління пристроями Apple у корпоративному середовищі, що дає змогу віддалено налаштовувати, оновлювати та захищати парк пристроїв.